måndag 25 januari 2016

Körsbärsblommor, videung och ny matkasse

Jag kunde inte låta bli, idag under lunchen gick jag in till Myrra, redo att köpa en videungskvist och såg då samtidigt att de säljer körsbärsblommor. Såg på en kvist där det börjat slå ut några blommor hur vackert det var så jag köpte en knippe och en videungskvist. Nu står de här på jobbet men jag ska ta med dem hem imorn. Idag efter jobbet ska jag och några kompisar ses och bowla och då vill jag inte ta med dem dit.



Imorn ska jag också ta med mig hem min matkasse från Årstiderna, jag ska prova deras vegetariska nu varannan vecka och första intrycket är verkligen possitivt. Jag visar imorn mer vad som ingick men en liten sneak peak får ni här.



Jag fnittrade lite när jag öppnade frigolitlådan och såg detta. Tänkte att det var då gulligt att bara för äggens skull frakta den så här.

Men sen när jag tittade närmare hittade jag 2 yoghurtar där i också.

De återanvänder lådorna så vid nästa tillfälle ska jag ställa ut dem så de kan ta med dem. Allt är ekologiskt också. Ska bli så spännande att prova detta.

Jag beställde med lite frukt också

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar