torsdag 21 januari 2016

Kramens dag och Formex

Idag firas det kramens dag så krama på extra mycket idag.

Tycker ni, liksom jag, om att bläddra i inredningstidningar så kan jag tipsa om att Alcro har en inspirerande tidning som heter Alcro Trend och som man kan få hem gratis 4ggr om året (till ett värde av ca 200kr) genom att registrera sig här http://trend.alcro.se/prenumerera/ På deras hemsida http://trend.alcro.se/ kan man också bläddra i tidigare magasin om ni trycker på länken Magasinet. Deras första nummer för i år verkar inte ha kommit ut än så jag som registrerat mig idag hoppas på att hinna få del av första numret hemma sen.

Från den 20-23 januari pågår nu Formex mässan. Som jag skulle vilja gå på den, men det är en branschmässa så man måste jobba inom den branschen eller fått en inbjudan från en utställare. När jag hade min webshop förut fick jag inbjudan men hade aldrig möjlighet att gå. Nu när jag så gärna vill kan jag inte. Kanske kan jag där emot ansöka om en entrébiljett nästa år, sköter ändå inköpen på jobbet nu när det kommer till inredning och sånt. Får hålla tummarna sen. Nu medans så får jag kolla på bloggar och instagram och inspireras så av mässan. Det brukar sen i alla möjliga tidningar komma reportage om det senaste från Formex mässan bl.a.
Några som jag följer på instagram ställer ut nu på Formex. Här har vi Globen light som monterat upp sådana här vackra lampor med växter i.

Dukatbord.se är på Formex och letar efter nytt till deras butik och hittade dessa vackra Omaggio vaser från Khäler. Jag tycker så mycket om deras serie Omaggio och har varit nära att köpa de med ränder av guld men dessa är ju riktigt vackra de med.

Ska bli kul att följa denna mässa fastän ej på plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar